24 Mart 2012 Cumartesi

vintage ojelerim..

Güzel bir cumartesi sabahında hepinize günaydınnnn..;) erkenciyim bende bugün havanın enerjisinden fazla uyuyamadım heralde..sonra da düşündüm madem erken kalktım hemen günün ojesini paylaşıyım sizle, erken kalkan erken yol alır mantığında ;p


2-3 gün önce paylaşmıştım sanırım, dotting toollarla yaptığım desenleri., bu ojelerimide aynı şekilde dotting tool kullanarak yaptım..Buarada sürekli dotting tool demekten son derece rahatsızım ama türkçeside nokta yapma aracı gibi bişey, onuda kullanmak uzun geliyo :)
Bu manikürü daha önceden biyerde görüp hafızaya almıştım hemen, gün uygulama günüdür ;)



Ben bir çok oje rengi kullandım ama tabiki o size kalmış istediğiniz renk tonlarını kullanabilirsiniz..


Olayın en uğraştırılı kısmı bu çiçekleri yapmak dicem ama nekadar uğraş istiyo onuda görün siz karar verin:D Büyük bir nokta 2-3 farklı renkte çizgi ;) Buarada dotting tool bulamıyorsanız alternatif çözümler üretebilirsiniz. Mesela annelerimizin kullandığı tığlardan iki üç boy alabilirsiniz yada biyerde okumustum toplu iğnenin ucuna silgi parçaları takıp aynı etkiyi veren bi icat yapabiliyormuşsunuz :))


Serçe parmağım sanki biraz karpuz kabuğu etkisinde olmuş :) ama bir bütün olarak bakınca son zamanların vintage modası tırnaklara yansımış olmamışmı ??

Hepinize güzel haftasonları.. ;)

1 yorum:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...