31 Mart 2012 Cumartesi

senenin modası neon !

Bugün hava ayrı bir iç karartıcıydı sanki, bende biraz içimiz açılsın diye renkli şeylerden bahsetmek istedim!
Hazır senenin modası neon renkler olunca da, tam denk geldi ;)


Ben normalde bu kadar iddalı renkleri sevmem ama, bu sene her yerde gördüğüm için heralde, gözüm fena alıştı. Özellikle de ufak ayrıntılarda kullanılan neonlar; üstü kapalı, dikkat çekici ;)


Ayakkabısız olmaz! Bayanlar zaten herzaman ayakkabı konusunda iddalı olmayı sevmişlerdir, bu da demek oluyor ki bu yaz işimiz daha kolay :D

Ben konçlara bayıldım açıkcası..Beyaz bir spor ayakkabıya sahipseniz rengarenk konçlarla yeni kombinler yaratmanız mümkün olucaktır..
Spor ayakkabılara gelince özellikle New Balance'lar okadar göz alıcıki üzerinize beyaz bir tişört, alta siyah bir eşortman yeterli olur diye düşünüyorum :D


 Soldaki elbise favorim! Renkler okadar dereceli kullanılmışki özellikle aralara siyah rengin kullanılması ayrı bir hava katmış..


Farkettiğiniz gibi bu sene neon renklere, telefon kılıflarından ojelere, iç çamaşırlarından çoraplara kadar heryerde rastlıyoruz, benden söylemesi :)


E biraz iddalı gelebilir ama kendinize güveniyorsanız çekinmeden kullanının bu cıvıl cıvıl renkleri, modaya sizde ayak uydurun :D 


1 yorum:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...