12 Mart 2013 Salı

saksı süsleme

Baharın gelişiyle birlikte; bahçelerde, balkonlarda, cam önlerinde renkler belirmeye başladı..Renk renk çiçekler,baharın geldiğini müjdeliyor..:)
Peki bu görsel şölene sizde katkıda bulunmak istemez misiniz? 


Hepinizin kolayla hazırlayabileceğiniz bu saksılar son derece dekoratif.. İhtiyacınız olan şeyler ise; çeşit çeşit deniz kabukları, sıcak silikon ve tabi ki boş saksılar..



Saksılarınızın üzerine ister karışık düzende, ister belli bir modelde deniz kabuklarını silikon yardımıyla yapıştırıyorsunuz, kuruduktan sonra üzerini vernikliyorsunuz. Vernik kısmı isteğinize kalmış..
Ve son olarak saksıların içine, renk renk çiçekler ekiyorsunuz...


Bu arada bu bana ait bir proje değil, aslında bunu başta söylemem gerekiyordu ama sonra kaldı :) Bu saksıları süsleyip bizimle paylaşan Nilgün yengeme çok teşekkür ediyorum, ellerine sağlıkk..
Sevgilerle..
Miraçe.



6 yorum:

  1. Ellerine sağlık yengenizin. :)

    YanıtlaSil
  2. çok güzel görünüyorlar.benimde yapılacaklar listemde var ama sıra gelmedi.yengenin ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. daha çok vakit geçmeden yapın hemen, çok şık duruyor gerçekten :D
      teşekkürler bu arada ;)

      Sil
  3. Ben teşekkür ederim Miraçe'ciğim. Senin yaptığın güzel eserlerin yanında bunların esamesi okunmaz. Harikalar yaratıyorsun. Seninle gurur duyuyorum. Yolun açık olsun benim güzeller güzeli kızım.
    Nilgün ALTIN

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim yenge :) kan çekiyor işte bir yerlerden :D

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...