22 Mart 2012 Perşembe

tırnaklara resim yapma -1

Geçen size gösterdiğim 'dotting tool' adı verilen şekil yapma araçlarıyla yaptığım ojelerimi paylaşmak istedim:) bildiğiniz üzere born pretty store aldım dotting toollarımı :p


Daha önceden internette görüp kaydettiğim desenleri hemen kendime uyguladım :D ilk denemelerimden biri olduğu için çok profesyonelce olmasa da, fena sayılmam :D


Peki nasıl yapıyoruz? dotting toollarla şekil çizmek gerçekten çok kolay. Herkes rahatça yapabilir diyebilirim. Önemli olan etrafı kirletmemek onun için de gazete veya benzer bişeyi çalışma alanına serin. Daha sonra isterseniz ojenizden bir damla gazetenin üstün damlatıp aracınızı oraya batırıp tırnağınıza uygulayın, istersenizde damlatmadan fırçanın ucundan ojeyi alın..ben gazetenin üstüne damlatıyorum kullanıcağım renkleri, çalışmak rahat oluyor..


Gördüğünüz gibi dotting toolların uçları farklı farklı kalınlıklarda, bu yüzden de istediğiniz şekilleri rahatça uygulayabiliyorsunuz..

Sol elime şekilleri yaptıktan sonra sağ elime yapmaya üşendim açıkcası :) konsepte uygun olsun die sağ elimede sadece kar efekti verdim..


senenin son karlarının tırnaklarımıza yağdığını düşünerek, kar sezonunu böylece kapatıyoruz artık :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...