15 Mart 2012 Perşembe

15 mart ;)

Bugünun anlam ve önemi; tabisi benim doğum günüm olması:) bu postu oluşturmamın amacı ise bugünde beni yalnız bırakmayan sevdiklerime teşekkür etme ve kendime yaptığım pastayı sizle paylaşmak ;)
İlk olarak deminde dediğim gibi bu gün beni hatırlayan tüm arkadaşlarıma çoooookkkkk teşekkür ederim, benim için zahmete girenlere çooookk teşekkür ederim..hepiniz benim için çok değerlisiniz !;))


Hemen işin lezzet kısmına geçiyorum, bu sene hazır pasta almak yerine gördüğünüz gibi kendim yapmayı tercih ettim. Evde yapılan pastalar hiç bir zaman pastahanelerde yapılanlar kadar olmasa da elimizden geleni yapıyoruz :D


İlk olarak pastamın pandispanyasını kendim yapmadım hazır aldım, kolaya kaçtım ve sade kek kullandım =) Keki ıslatmak içinse Dr oetkerin hazır böğürtlen sosu vardı evde onu biraz sütle yumuşatıp, kullandım. sosun içinde böğürtlen taneleride olduğu için pastamda sanki böğürtlenin sadece tadı değil meyveside varmış havası yarattı diye düşünüyorum :))

 
Pasta kremasını ise kakaolu yaptım. Tarifi için tık tık ! Sitede bir çok güzel tarif mevcut, ben ilk defa denk geldim bu bloga gerçekten çok hoş..ordan istediğiniz krema tarifini alabilirsiniz.. Tarif tuttu ve tam bir pasta kreması oldu :)


kremayı sürdükten sonra içine muz ve ceviz koydum..Daha sonra bu şekilde beklettim pastayı krema iyice dondu..donduktan sonra pastanın her tarafını kremşanti ile kapladım. süslemek içinse pembe ve beyaz renklerde marshmallow kullandım.

 

İlk olarak pembe marshmallowlarla pastanın üstüne kocaman bir "M" harfi yaptım, sonuçta benim doğum günü pastam=) Geri kalan kısımları ise beyaz marshmallowlarla kapladım. "M" harfi daha belirgin dursun diye beyaz marshmallowları ikiye böldüm yukarda gördüğünüz gibi böylece iki renk arasında yükseklik farkı oluştu :)


sonuçta böyle minnoş bi pasta elde etmiş olduk :)
akşam yicez bakalm tadı nasıl oldu merak ediyorum :)



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...