12 Mart 2012 Pazartesi

ojelerimi nasıl süslüyorummm??=)

Büyük sırrı açıklamanın vakti geldi artık =)) her görenin yapıştırma sandığı bu süsleri oje yardımıyla nasıl yapıyoruz, öğrenelim bakalım..


İhtiyacımız olan şey fotoğrafta da gördüğünüz malzemeler. Ortadaki yuvarlak, üzerinde desenler olan şey diskimiz. Bu disklerden binlerce çeşit bulmanız mümkün. Bir diskte ortalama 7 adet şekil var ve şekiller de sınır tanımıyo, aklınızın alamayacağı kadar çok şekil mevcut :) pembe olarak gördüğünüz ise diskten tırnağa transfer işlemini yapan arkadaş:D


İlk olarak diskimizde beğendiğimiz bir şekil üzerine ojemizi sürüyoruz.. Burda önemli olan seçtiğimiz oje, çünkü malesef bu işlem her oje ile olmuyor. Baskı ojesi diye geçen ojeleri kullanmanız gerekiyor ya da kıvamı koyu, opak olan ojeleri tercih etmelisiniz..Bu konuyu ayrıntılı olarak daha sonra konuşucaz :D



Ojeyi şeklin üstüne sürdükten sonra fazlasını şekil üzerinden sıyırıyoruz. Ben bunun için eski kredi kartı veya evde kalan üyelik kartlarını fln kullanıyorum:) ama bu iş için tasarlanmış bişey de var yanda gördüğünüz gibi ama bana o pek kullanışlı gelmedi altı jilet gibi olduğundan diski çizebiliyor. Gerçi çizilmesi çok sorun değil ama kart daha mantıklı:) sıyıracı kullanamamak benim beceriksizliğim de olabilir tabi :D:D


Ojenin fazlasını diskten sıyırdıktan sonra, transfer aracıyla  (bazı siteler de baskı pompası olarak geçiyor bu alet) ojeyi diskten alıyoruz. Gördüğünüz gibi şeklimiz artık transfer aracında..




son aşama olarak, transfer aracını tırnağımızın üstüne sağdan sola veya soldan sağa olacak şekilde döndürüyorsunuz yani bastırıyorsunuz böylece şekil tırnagınıza geçmiş oluyor. Yalnız bu işlemi hızlı bi şekilde yapın çünkü oje ince bi katman halinde kaldığından çabuk kuruyor..kuruyuncada transfer işlemi gerçekleşemiyor tabi:D

şimdi gelelim en önemli soruya, bu diskleri nerden bulabilir nasıl alabilirz =)
e bunun da cevabı da yarın gelsin derim ben :D:D


2 yorum:

  1. Ben yapamadım desen baskıya gecmiyor hangi ojelerle olur marka yazsanız kullandıklarınızı bide baskı aleti kayganmı sizin desenin gectigi yer yardım ederseniz cok sevinirim

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...