6 Mayıs 2012 Pazar

oje çılgınlığında şimdilik son nokta :D

Şunu farkettimki benim ojelerle tek derdim tırnaklarıma sürmek değil, ben ojeyi seviyorum kendisiyle vakit geçirmek hoşuma gidiyor :D Bunuda bugün anladım, bu durum nasıl gelişti bilmiyorum ama birden eski kararmış yüzüklerimi görünce beynimde flashlar patladı ve nasıl yeniliye bilirim derken aklıma oje geldi..Bakalım nasıl olmuş =)


Örneğin bu şekilde kararmış rengi atmış olan bi yüzüğü ya çöpe atıcaksınız ya da tamamıyla çürüyüp toprağa karışmasını bekliceksiniz :) Bende deneme amaçlı bir tane yüzüğümü boyadım ve baktım oldu..Tabi sonrasın da abarttımda abarttım herşeyi boyadım, hatta düz renkleri geçtim, rengarenk boyadığım bir yüzüğüm bile oldu :D Bakalım bakalım..


İk olarak ellerinizin oje olmasını istemiyorsanız, ameliyat eldiveni giyebilirsiniz yada parmağınıza peçete falan sarıp yüzüğü parmağınıza takın ve istediğiniz renk oje ile boyayın.. Boya kuruduktan sonra verniklerseniz daha sağlıklı olur diye düşünüyorum..

İşte buda sonucu, sizcede iyi bir çözüm değil mi? =))


İsterseniz gördğünüz gibi renk değişikliği bile yapabilirsiniz..


Başımızın derdi altın sarısı takılar, kararmaya mahkumlar malesefki. Bu ojeyle boyama işine de, en çok bu yüzden sevindim diyebilirim :) 


Aslında ben bu altın sarısı takıları aldığım gün hava ile teması kesmek amacıyla parlatıcı ojeyle boyuyorum böylece kararmıyor ama bazılarını atlamışım demekki :) 

















Baştada dediğim gibi abarttımda abarttım, bütün yüzüklerimi yeniledim :D


Buda bugünlük son değişim :) Sol üst köşede gördüğünüz gibiydi yüzüğün aslı, düz ve renksiz. Ben onu değişik renklerde boyadım ve boyle bi yüzük elde ettim, ilginç değilmi :D

Ben denememeniz için bir neden göremiyorum, hepimizin elinde rengi atmış bir yüzük ve renk renk ojeler vardır heralde dimi :)))

13 yorum:

  1. merhabalar benimde ojeyle boyama denemişliğim var gerçekten güzel fikir..ayrıca ben bazen ici tarzı renkli küpeleride ojemin renginde boyuyorum uyum mükemmel oluyor...

    YanıtlaSil
  2. evet oda yapılabılır bazen uygun renkte takı bulmak zor oluyor gerçekten :)

    YanıtlaSil
  3. çok güzel olmuş, ilk fırsatta elime ne geçiridysem boyayacağım artık:)))
    seni izlemeye aldım:)))
    bana da beklerim
    sevgiler!

    YanıtlaSil
  4. :)) çok teşekkür ederim, bende takipteyimm artık özelliklede brownie kurabiyeleriii..:)))

    YanıtlaSil
  5. Benimde kararmış yüzüklerim var ve takamadığım için üzülüyodum.Oje kullanmadığım içinde aklıma gelmemişti.Enkısa zamanda bende deniyecem.
    Banada beklerim...

    YanıtlaSil
  6. Çok güzel bir buluş tebrik ederim seni canım,küpelerde allerji olmasın diye kulağa deyen bölüme şeffaf oje sürerdim ama akıl akıldan üstündür işte böyle daha güzel bir paylaşım çıkar ortaya işte

    YanıtlaSil
  7. en buyuk dert zaten rengi atan, kararmış, teni boyayan takılar o yüzden umarım yardımcı olabilmişimdir:D
    hepinize çok teşekkür ederim :)))

    YanıtlaSil
  8. ve saatlerme su geçmesin diye alt kısmına ek yerlerine parlatıcı doldurudum...

    YanıtlaSil
  9. öylesine bir göz atıyım dedim ama peek keyifli vakit geçirdim ellerine sağlık ;)) takipteyiim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Guzel vakit gecirmene cok sevindim gercekten, cok tesekkur ederimmm :)

      Sil
  10. Slm benim de bileziğim var taşlı altın renkli idi ama solmuş iyi fikir oje ile ben de denicem teşekkürler

    YanıtlaSil
  11. Gümüş yüzük alerji yapıyor. Yüzük mecbur takmam gerekiyor. Kabarma, su toplaması, vb. Oluyor. Umarım parlatıcı oje ile temas engellenmiş ve alerjik reaksiyon önlenmiş olacak.������

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...