5 Mart 2012 Pazartesi

güzel bir hafta sonu:)

iki gündür yazamamamın nedeni güzel bir hafta sonuydu..=) gelir gelmez sizle paylaşmak istedim aslında ama açık hava çarptı heralde uyumuşum biraz, sonrada günün telaşı anca oturdum bilgisayar başına :D


niese kısa kesip başlıyorum hemen:D bu hafta sonu gelin, görümce, baldız üçlüsü olarak maşukiyedeydik :) maşukiye; izmitin ilersinde kartepenin eteklerinde biyer..biraz köy havasında, gerçi biraz demek ayıp olur..köy yani =))


biz bu yukarda gördüğünüz yerde kaldık..pırıl pırıl misss gibi bir hava..başta plan bir gün kalmaktı ama sizinde tahmin edebileceğiniz gibi dayanamayıp süreyi bir gün kadar daha uzattık=)


biz görümcenin evinde kaldık diyim..yani bizim kaldığımız yer siteydi..ama etrafta bir çok otel bulmak mümkün..bence hafta sonu kaçamağı için tercih edebileceğiniz biyer kesinlikle..kar tepeye yakın olmasıda çok büyük avantaj, tabi izmit merkeze de yakınlığı ayrı bi avantaj :))


e daha havasını almışız, sucuk ekmek olmadan olur mu?? :)) gerçi nasıl abarttıysak soda üstne soda içmek durumunda kaldık :D

Buarda gördüğünüz gibi göl manzaramız da mevcut :) isterseniz kahvaltınızı göl kenarındaki bir birinden güzel kafelerde yapıp, üzerine güzel bir yürüyüş yapabilirsiniz..
Lafı daha fazla uzatmaya gerek yok heralde, ben daha nabıyımm..detoks garatisi olan bi tatil tavsiye ediyorum size :))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...