16 Mart 2012 Cuma

born pretty store' dan alışveriş..

Geçenler de diskleri nerden bulabilceğimiz konusunda fikir vermiştim, en sonda born pretty store hakkında ayıntılı yazmak istediğimi sölemiştim=) İşte bugün bundan bahsetmek istiyorum..
Ben bu diskleri ilk gördüğümde resmen çılgına dönmüştüm nerden alabilirm nasıl yapabilirim diye. Baya bi araştırdım amozon'dan falan almaya çalıştım ama yazdığım adrese gönderim yapmadıklarını sölediler ki bir çok sitede Türkiye'ye gönderim yaptıkları yazıyordu..Niese baya bir araştırdıktan sonra burayı farkettimm..Başta güvenilir bi sitemi değilmi diye tereddüte düştüm ama sonra en fazla diskler gelmez diye düşündüm ve siparişi verdim gitti:) ama korktuğum gibi olmadı, kargom geldii..


Hatta bu ikinci kargo paketimm..Bu sitenin avantajı hem fiyatları uygun,çeşit çok hemde kargo BEDAVA..:))dezavantajı ise yaklaşık 1 ay sonra kargonuz elinize ulaşıyor..ama bu çokta önemli değil bence:)



Gördüğünüz gibi aldığınız herşey ayrı ayrı paketlerinde sorunsuz bi şekilde geliyor. Ben iki kere sipariş verdim ve bi sorun yaşamadm. Açıkçası başka sitelerde de bu siteyle alakalı olumsuz birşey görmedm :)


Disklerin üzerinde koruyucu bant gibi bişey var, onu çıkardığınız zamn kullanıma hazır demktir:)


Diskler dışında bide bu yukarda gördüğünüz 'dotting tool' diye adlandırılar, ojeyle şekil çizmenizi sağlayan aletleri aldım..gerçekten kullanması çok rahat, yaptıgım çalışmaları paylaşıcam sizle de;)

Alışveriş yapıcagınız zaman nette biraz araştırın; %5'lik indirim sağlayan kodlar bulabilirsiniz, yada yılbaşı sevgililier günü gibi özel günlere yakın zamanlarda alışveriş yaparsanız site size farklı indirim kodlarıda verebilir ;)

Bildiğiniz sitenin reklamını yaptım, paylaşmadan duramıyorum ama ;))

Hepinize keyifli alışverişler ;)


1 yorum:

  1. Yıllar önce hediye fuarından almıştım bir set ama tabii böyle kapsamlı değildi:) Çok güzeller. Hele bir de bunların kedişlileri var ya onlara bayılıyorum:)))
    Sevgiler.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...