6 Mart 2012 Salı

boyunluklar..

asıl amacım bulduğum bütün modelleri kendim yapıp sizinle paylaşmaktı ama yetişemicem sanırım, yeni olduğum için örgü konusun da yavaşım biraz :D tabiki elimde yeni bitirdiğim bi kaç model var onları da paylaşıcam yavaş yavaş :D
bugün internetten bulduğum modelleri paylaşmak istiyorum..Konuşcak pek bişey yok aslında kısaca üstlerinden geçiyorum :)


Başlayalım bakalım..bu modelin ne olduğunu bilmiorum yani örgü tarzı ne bilmiorm ama çapraz ipler çok güzel olmuş..Hangi model olursa olsun kullanılabilecek bir ayrıntı..


 Üstteki modele bayıldım gerçekten..Rengide çok güzel, kendi de :) tam benim sevdiğim gibi dolu dolu duruyo..


Deri parçası kullanılması değişik bir hava katmış boyunluğa.. Siz eğer öle bi parça bulamazsanız; büyük kurtarıcımız kurdeleye başvurabilirsiniz :D


 bu kırmızının da rengi çok hoşuma gitti..genelde kırmızı tercih etmem ama bunun modeli ve rengi çok başarılı olmuş bence..


Benimde saç örgülü bir modelim yolda, anneannem yapıyor bana..Bundan biraz daha farklı ama benimki de çok güzel oldu..


Bu modelin başka renklerinden denedim, hatta arkadaşıma yaptım pembesini.. bi ponponunu yapmak kaldı..oda kısa zaman da sizlerle olucak...

valla bize fikirden bol ne var ?? hepinize kolay gelsinn..=)))

(fotoğrafların hepsi alıntıdır)
Bu arada yeni sayfama bekliyorummmm :D
Sevgilerle..
Miraçe

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...