31 Mart 2012 Cumartesi

kalpli elbise!

Havalar yinemi bozuluyor derken, güneşli bir güne uyandık çok şükür, bugünden sonra da havalar böyle gider diye tahmin ediyorum..:)
E bu da demek oluyo ki elbise mevsimi başlıyor, o zaman artık yazlık elbiselerimiz dolaplardaki yerlerini alsınlar :D Gerçi ben elbiselerimin hepsini çok sevdiğim için bana yaz kış farketmiyor ya neyse :D


Evet bugün benim çok sevdiğim,sırtında kalp detayı olan elbisemi görücüye çıkarayım dedim ;)))
 Tabi yine fikir benden dikim annemden :D
Elbiseye önden bakıldığında, gayet düz bir elbise imajı versede, süpriz sırtta :) Normalde ben kemer takmadan kullanıyorum bu elbiseyi, salaş duruşu daha çok hoşuma gittiği için.. Ama bu kemerli görüntü de hoşuma gitmedi değil :D


Biraz öncede dediğim gibi, elbisenin asıl espirisi gördüğünüz gibi sırtındaki kalp detayında, bunun dışında başka bir ayrıntı yok diyebilirim..


Peki nasıl yaptık?? Kumaşı yuvarlak yaka düz bir elbise modelinde kestik ve diktik.. Daha sonra ben bilgisayardan bir kalp modelinin çıktısını aldım,düzgün ve temiz bir iş olması açısından. Buarda kullanıcağınız kalbin büyüklüğü size kalmış tabi, hatta öyleki daha küçük 2-3 kalp bile kullanabilirsiniz arka arkaya gelicek şekilde konumlandırırsınız oda hoş olur :D
Neyse bilgisayardan çıkartığım kalbi elbisenin üzerine iğneleyip işaretledikten sonra o kısmı kestik ve kenarlarını biye yardımıyla kıvırdık böylece sırtımızda artık bir kalp deseni oluştu :D


Eğer sizin böyle dikişle pek alakanız yoksa yani elbisenin dikim kısmı size göre değilse, hazır aldığınız düz bir elbiseyede aynı işlemi yapabilirsiniz..Zaten son dönemlerde çoğu mağazada bu tarz düz elbiseler bulmak mümkün..Dediğim gibi bunlardan bir tane edinip, sırt kısmına aynı işlemi uygulayabilrsiniz..Hatta isterseniz kıyafetin ön kısmınada bu şekilde kalpli minik bir dekolte verebilirsiniz :D

Hadi bakalım iş başa düşsün artık:D:D
 kolay gelsin hepinize....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...