14 Mart 2012 Çarşamba

disk satın alma..

geçen gün ojelerimi nasıl süslediğimi anlatmıştım size.. Bugün de sira bahsettiğim diskleri satın almada..Size bunun için bildiğim iki üç site önericem, tabi sizinde bildiğinz başka yerler varsa benimle kesin paylaşın =)



İlk olarak işin orjinalinden bahsediyim; KONAD marka benim bildiğim kadarıyla bu disklerin orjinali yada en kalitelisi falan;öyle bişey :)) Türkiye de satışı internet üzerinden yapılıyor. http://www.ozgurcepazarlama.com/ adresinden ulaşabilirsiniz. Ben daha buradan alışveriş yapmadım ama güvenilir olduğunu biliyorum. İletişim kısmından kendilerine mesaj atarsanız eğer size geri dönüyorlar, hem fiyat bilgisi için hem de nasıl alıcağınız konusunda yardımcı oluyorlar. Burada diskler dışındada tırnak bakımıyla ilgili bir çok şey bulabilirsiniz, baskı ojesi, normal oje vb..


Diğer bir site ise; http://www.tirnakcenter.com/ buradan alışveriş yaptım, hem oje hem de disk satın aldım..Baskı ojelerinin fiyatları genel olarak 5- 10- 15 milyon arasında. Bu sitede ojeler 5 milyon, ben aldım memnunda kaldım :) yalnız bi uyarı, bu sitede defolu ürünler kısmı var ojeler 1 milyona düşmüş defolu olduğu için; ben deneme amaçlı aldım ucuzda görünce nekadar defolu olabilir diye düşündüm; ama cidden defoluymuş ucuz diye benim gibi atlamayın :D Defosuzlarıda 5 milyon zaten, temiz temiz onlardan alın :))



http://www.tirnakdunya.com/ sitesinde de diskler mevcut. Ama diğerlerindekiler kadar çok çeşit yok. Bu sitede daha çok incikler, boncuklar, pullar bulabilirsiniz.


Bir başka site ise; http://www.yenilikmarketi.com/. Bu siteye girip güzellik ürünlerine tıklarsanız orda da disklerden bulmanız mevcut, ama yine çeşit kısıtlılığı var :)



En sevdiğim siteyi sona bıraktım :) http://www.bornprettystore.com/ ben bütün disklerimi burdan aldım diyebilirim. hem çeşit çok hem de fiyatar uygun. Aslında born pretty hakkında uzun uzun konuşmak adına ayrı bi post oluşturmak istiyorum kısa zaman da,mesela yarın :) yabancı bi site olduğu için ulaşım konusunda tereddüt yaşamayın diye genel sorunları cevaplamak istiyorum. Hemde bana gelen kargolarn fotoğraflarnı paylaşıcam sizlerle..

Benim şimdilik akılma gelen ve bildiğim siteler bunlar. He bide bazen fırsat sitelerinde 4-5 çeşit disk çıkıyor, gittigidiyor gibi sitelerde de set halinde bulabilrsiniz. Dediğim gibi sizin bildiğiniz başka siteler varsa sizde benle paylaşın. Ben yeni yerler buldukça sizle paylaşmaya devam edicem :D:D

Buarada ben bu konuda yeniyim, henüz denemediğim o yüzden fikir sahibi olmadığım şeyler var..Bu noktada sizi benim de sıkça danıştığım bir blog sayfasına yönlendirmek istiyorum :) http://www.ojedelisi.com/ sorularınız cevapsız kalmıcaktır emin olun, twitterdan da ulaşabilirsiniz oje delisine :))

2 yorum:

  1. Born Pretty'e sipariş vermek istiyorum.Kargo ücreti ödüyor muyuz ? Ayrıca kargo ne kadar zamanda geliyor ? Rica etsem acil cevap verir misiniz? Tatile çıkıcam da bir an önce disk satın almak istiyorum.. :)

    YanıtlaSil
  2. kargo ücreti yok ama isterseniz 3 dolar ödeyip kargo takibi yapabiliyorsunuz..
    Kargonuzun gelmesi ise nerdeyse 3 hafta 1 ayı buluyor :(

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...