22 Mart 2012 Perşembe

karakış kurtarıcısı -4

Tahmin ediceğiniz gibi yeni bir boyunluk modeli daha :) bunu ben yapmadım ama anneannem yaptı bana sağolsun.. artık bu boyunluğun nekadar faydalı olduğu konusunu falan geçiyorum ve hemen model paylaşımı yapıyorum :)


Bu modelimizde yer yer saç örgüsü kullandık :p saç örgülerinin arasınada iki ters iki düz diye yazılıp lastik diye okunan modeli yaptık..


170 ilmek başladık ve aralıklara saç örgü koyduk..ön tarafta bir lastik bir saç örgüsü yaptık, yanlarını düz lastik, arka tarafda da sadece birleşim noktalarının yan tarafların da saç örgüsü kulandık..


Bu seneye kadar örgü nedir bilmezdim, şimdiyse boyunluk sayesinde örgü örmeyi öğrendim valla :)) Son bir modelim kaldı bu kış için paylaşıcağım, sonra örgüye kısa bir ara veriyoruz..

Hadi hepinize kolay gelsin... ;)
Bu arada yeni sayfama bekliyorummmm :D
Sevgilerle..
Miraçe

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...