16 Şubat 2012 Perşembe

Karakış kurtarıcısı

En sevmediğim şey kışları rüzgarla uçuşan atkıları boynuma dolama çabasıdır, böyle tüylü tüylü..=) o yüzden bu sene yeni favorilerim çeşit çeşit boyunluklar..bakalım sizinde hoşunuza gidecek mi??
Bana göre aşırı kullanışlı bi icat=) ben ilk olarak Murat Boz'da görmüştüm gerçi onun ki bayağı bir genişti..benimkiler tam boyna göre...her neyse dediğim gibi gördüm çok beğendim falan..ablamda bir gün C&A' da görmüş almış bana fiyatı da oldukça uygun 12 YTL..tek sorun iki rengi varmış; beyaz ve siyah..benimki aşağıda gördüğünüz gibi siyah..





Bu arada bu boyunlukların en güzel yani; yağmura yakalanırsanız ve yanınızda şemsiyeniz yoksa şapka görevi de görüyor:) iplerini iyice sıkıp bir ucunu kapayınca minnoş bir şapka halini alıyor :DD


boyunluk: C&A

tişört: Mavi

Malumunuz çok renk çeşidi olmadığı için, kendim seri üretime geçtim...ve en çok kullandığım kahve tonlarından bir tane yaptım..daha doğrusu annem yaptı ..=)) ama benimde yaptığım bir tane var ilk denemem diyebilirim, bir kaç güne onu da paylaşıcam =)




boyunluk: ev yapımı
tişört: mudo

bence sizde denemelisiniz..yapımı hem çok kolay hem de çok kullanışlı..kesinlikle pişman olmazsınız..yapılışı için bi kaç ip ucu; yaklaşık 130 ilmekle başlıyorsunuz yani genişliği ne kadar isterseniz size kalmış...benimki biraz geniş, omuzlara kadar iniyor nerdeyse aşağıda göreceksiniz birazdan:D aslında uzunluğu da size kalmış, ben iki top ip kullandım..he bide selanik örneği ile ördük..son olarak boyun kısmını sıkma amaçlı hazırda olan ponponlardan farklı olarak kurdele kullandım, bence ayrı bi şıklık kazandırdı...


boyunluk: ev yapımı
tişört: pendik pazarı
kolye: avon


isterseniz ipi biraz daha bollaştırıp iki tarafı da omuzlara indirebilirsiniz..isterseniz renk renk kurdelelere sahip olup kıyafetinize göre değişiklik yapabilirsiniz..kısacası bu boyunluk konusunda her şey size kalmış..yeni fikirlerde yakında geliyor, çalışmaya devaaammm :D:D:D:D


Bu arada yeni sayfama bekliyorummmm :D
Sevgilerle..
Miraçe

14 yorum:

  1. kurdele fikrine bayıldım..

    YanıtlaSil
  2. Gerçekten çok güzel bir çalışma… Benimde aklımda var böyle birşey , Ellerinize sağlık . Güzel günlerde kullanın

    YanıtlaSil
  3. beğenmenize çok sevindim, teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
  4. ama bunlar harika süper beautiful verry good :)) ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  5. kaç yumak ip gitti?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. nasıl ördüğünüze bağlı olarak, ortalama 1.5 yumaktan çıkıyor..

      Sil
  6. ya o kurdeleyi nasıl takıcaam ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. örgünün içerisinden geçiriyorsunuz, özel bir şey yapmanıza gerek yok yani ;)

      Sil
  7. krem rengi boyunluk uzunluğu kaç cm ??

    YanıtlaSil
  8. kac numara şişle ördünüz ?

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...