4 Nisan 2012 Çarşamba

ilk oje deneyimlerim..

Böyle hasta olup evde yatınca bloga sardım :D
Zor tutuyorum kendimi nerdeyse günde 7-8 tane post hazırlyabilirim..Sürekli bi beyin fırtınası yaşıyorum aklımdan bin tane şey geçiyo, paylaşmak için :) Biraz öncede yine ne yapsam ne yapsam diye düşünürken çok soru aldığım bi konuya parmak basayım dedim :D
Ojelerim için, "Ben de yapabilir miyim ?" :) tarzı sorular gelio sürekli..
Bende diyorum ki, "Evet, tabiki yapabilirsiniz" :)  
Bu cevabın pek inandırıcı gelmediğini farkedince, bende ilk denemelerimi sizinle paylaşmak istedim..


Bu diskler yardımıyla yaptığım ilk manikürüm.. Şekilleri çıkarmada pek sorun yaşamadım..Sadece ozamanlar baskı ojem olmadıgı için şekillerin renkleri gördüğünüz gibi daha silik..Ama şekillerde sorun yok :D Anlıyacağınız bu disk olayında kilit nokta oje..Ya direk baskı ojesi alıcaksınız ya da baskı ojesinin yerini tutacak ojeleri deneme yanılma yoluyla bulacaksınız :D Tabiki ben buldukça sizinle paylaşıcam, sıkıntı yok :D
Buarada disklerler ne işe yarıyodu diyenler buyrun ; peki diskleri nerden alabilirim diyenler sizde böyle buyrun :D


Bu da dotting tool  kullanarak yaptığım ilk çalışmam..Hiç düşünmeden tamamen deneme amaçlı yapmıştım, büyük bi heyecanla ondan konsept biraz komik olabilir ama başarılı diye düşünüyorum :) Dotting tool nedir, ne işe yarar, nerden alırız derseniz de; buyrun :))

Umarım size biraz cesaret verebilmişimdir bu konuda :D

Daha gelişmiş manikür fikirleri için bloga bi göz atın ;)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...