19 Nisan 2012 Perşembe

en kolay yapılan değişim ;)

Elinizde bir obje var ve değiştirmek istiyorsunuz ama hem ortalık kirlenmesin hem kolay yapılsın hem de maaliyeti en az olsun istiyorsunuz..Siz de haklısınız n'diyeyim, yapcak bişey yok :D:D
Tabi şaka bir yana, bu güne kadar keşfettiğim ve aradığınız şartlara uygun tek değişim yapışkanlı kağıtlar ! daha önce bunlardan "keselim yapıştıralım yenileyelim =)" yazım da bahsetmiştim size..Bugün de aynı mantıkla bir kutu kaplıcaz..


İhtiyacımı olan yapışkanlı kağıt, makas ve bir adet kutu..Adı üstünde kescez yapıştırcaz, yenilemiş olcaz..;)


Zavallı kutuyu çöpe atılırken yakladım ve hemen kurtardım :) İlaç firmasına ait eşantiyon bi kutuyu, şimdiyse başka amaçlar için kullanılıyor :) Yapışkanlı kağıda gelince; ambalajcılar da, bir milyoncular da ve bilimum yerlerde çeşit çeşit renkler de bulmanız mümkün..
Kolay çalışmak adına, kutuyu kağıdın üzerine koyduktan sonra sınırlarını çizip, kesiyoruz..Hava kabarcığı kalmadan yapıştırmaya çalışıyoruz. Eğer kağıdınız desenli ise ufak tefek kabarıklıklar pek belli olmuyor. Ama düz renk kullanırsanırız ve özellikle beyaz renkte daha ince işçilik gerekiyor..


İşte bukadar basit! Ben kutunun içini kaplama gereği duymadım, renkler uyumlu diye..


Artık disklerimi, dotting toollarımı, taşlarımı, boncuklarımı içine koyabileceğim hemde kendi yaptığım bir kutuya sahibim !=))


Kısa yoldan değişim yapmak diye buna denir !!=)))))




2 yorum:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...