3 Nisan 2012 Salı

I ♥80s & I ♥90s :)


Okadar hastayım ki, o yüzden iki gündür hiç planladığım gibi geçmedi :( Normalde başka şeyler yapıp paylaşmak istiyordum ama kısmet değilmiş demekki..
Bütün gün başımı yastıktan kaldıramadığım için; ben, yastığım ve bilgisayarım üçlüsü olarak takıldık :p Bu nedenlede ne yapsam ne yapsam diye düşünürken bayağı bişey araştırma fırsatım oldu. Güzel şeylerde buldum, hepsini yapıp yavaş yavaş sizinle yaplaşmayı planlıyorum..
Gelelim bugüne, dediğim gibi yeni şeyler hazırlıyamadım malesef, aslında elimde hazır sizinle paylaşamayı bekleyen şeyler var ama canım onları da istemedi :D Bende bu yüzden son zamanlarda her yerde gördüğümüz, üzerine çok konuşulan 80'li ve 90'lı yıllara dönüş yapıyım dedim :D



















80 ler ve 90 ların unutulamayan abur cuburları

80lerin unutulmaz şarkısıyla görsel şova son verelim artık :D

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...