4 Nisan 2012 Çarşamba

minnoş elbisem:D

İlk olarak merak edenler için söyliyim bugun biraz daha iyiyim, yani iyi demek adettendir :D yavaş yavaş toparlıyorum..
Bugün yine çok sevdiğim bir elbisemi paylaşıcam..Her seferinde de anı şeyi söyüyorum hee :) nabim hepsini seviyorum, suç mu ? =)


Modeli daha önce bir mağazada görmüştüm, itiraf etmem gerekirse :D Markasını hatırlamıyorum ama fiyatı hatırladığım kadarıla 150 milyon civarıydı..Tabi ki almadm hemen evde uygulamaya geçtik :D Kendimize görede ufak tefek değişiklikler yaptık..


Resim nekadar anlaşılır bilemedim de, asıl amacım elbisenin üstten sarkan kumaşının, astarın devamı olduğunu belirtmekti :D Yani astar için kullanılan kumaşı, göğüs kısmının üstünde kalıcak şekilde dışarıya sarkıttık.. Tabiki sizin zevkinize kalmış, farklı renklerde kumaşlar da kullanabilirsiniz.


Elbisenin askılarının elbiseyle birleştiği noktalara ise fiyonklar yerleştirdik..


Yeni bir itiraf daha gerekirse, hazır olarak gördüğüm elbiseden çok daha güzel oldu :D:D sizce ??


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...