29 Nisan 2012 Pazar

koltuk modası


Son dönemlerde oymalı koltuklar özelliklerde berjerler o kadar modaki, insanlar mobilya alışverişlerini eskicilerden yapıyorlar artık :D Ama gerçekten koltukların iskeletleri boyanıp, güzel bir kumaşla kaplandığında en yeni mobilyaya taş çıkarırlar !


Belki sizinde aile büyüklerinizden kalma yada dediğim gibi eskiciden aldığınız oymalı koltuklarınız varsa ve yenilemek istiyorsanız buraya bir göz atın...:)


Eskicilerde daha çok rastladığımız bu koltukların fiyatlarına gelince, sıfırlarla başa baş ! E moda olan herşey iki katına çıktıyor, alıştık artık.. Şöyle söyleyeyim 100 milyondan başlıyor 350 milyona kadar gidiyor..


Kaplamasına gelince bazı yerler kumaş dahil 350 milyon isterken bazıları kumaş dahil 350 diyor..Peki kumaş fiyatları nasıl derseniz 25 milyondan başlayıp devam ediyor, tabi bu bahsettiğim kumaşlar pop art olarak geçen kumaşlar..


Benim favori koltuğum bu diyebilirm, rengarenk!


Bu koltuk benim olsa, neler yapardım tahmin edemiyorum :D:D gerçekten çok güzel bir koltuk, değil mi ??



Bunlarda bizim evin yenilenmiş koltukları :) Fikir oluşturur belki diye paylaşmak istedim.. Biz yaptırırken üst kısımlardaki oymaları kapattırdık, neden bilmioyorum, çok toz tutuyo diye heralde :D

Bugünlük bukadar, hadi bakalım hepinize iyi haftasonları :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...