16 Şubat 2012 Perşembe

kaptanın evi

Yaza kısmetse düğünümüz var... e tabi en ufak eşya için günlerce araştırma yapılıyor..site site, blog blog geziliyor...bende kendimce hepsini kategorilere ayırıp sizle paylaşayım diye düşündüm..daha doğrusu başka başka yerlerden toplama fotoğrafları tek bir çatı altında topluyorum...o kadar araştırma boşuna gitmesin, dimiiii ama? =)
bugünde kaptanın evini araştırıyoruzzzz.:D sizinde enişteniz benimki gibi kaptansa, deniz temalı şeyler daha çok dikkatinizi çekmeye başlıyor ki, deniz temalı şeyleri hepimiz severiz zaten..bakalım bulduklarımı beğenecek misiniz ??


burada özellikle sağ üst köşede ki gemiye bayıldım..içindekilerin ne olduğunu tam anlamadım gerçi :) ama ben içini mumlarla doldururdum herhalde..



eğer geniş bi salona sahipseniz..orta sehpa olarak iyi fikir!



Yorumsuz bir tasarım :)) tabi yine geniş bir ev lazım... birazcık da para sanırım=))


bunlarda yatak odası için fikirler..ikisi  de güzel diye düşünüyorum, ne dersiniz ?



bu fotoğrafı görünce titanic geldi aklıma nedense..ama gerçekten buda çok güzel bir fikir..yatağın etrafındaki dümen havası verilmiş raflar süper..yatak yerine koltukta konabilir..eğer kitaplarla iç içe olmayı seviyorsanız, evinizde kendinize bu şekilde bir okuma köşesi yaratabilirsiniz...

Şu an koldaki boğumlara ve totik ayaklara kitlenmiş durumdayımmm rismen! =)) ama gerçekten beşik  mi desem yatak mı desem, neyse artık oda en az bebek kadar tatlı..

Eweettt sonunda evimizin banyosundan bebek odasına kadar her şeyi dizayn ettik..şaka bi yana tabi ki bütün evin böle olma ihtimali yok, bence olsa da sıkıcı olurdu..ama ufak tefek detayları yakalayıp eve yansıtmak iyi bi fikir diye düşünüyorum..

dikkat dikkat rotanızı şaşırmayın..:D:D:D

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...