17 Şubat 2012 Cuma

terlik süsleme-1

Havalar ısınmaya başladıkça şıpıdık terliklerimiz piyasaya çıkmaya başlıyo..gerçi biraz daha vakit var terlik sezonuna ama hazırlıklara başlamak da faydalı..dimiii ama ??


ben bunu geçen yaz yapmıştım oyuzden yapım aşamasını çekemedim ama yolda yeni çalışmalarımda var:) gerçekten çok kolay..ben evde olan terliklerimi değerlendirmek adına yeni bişey almadım..bu terliklerde koyu renk olduğundan önce iplerine beyaz kurdeleyi doladım.. böylece terliklerimin en azından üstü beyaz oldu:D Buarda tüm yapıştırma işlemleri için sıcak silikon makinesi kullanıyoruz, dikebilirsinizde zor olur ama...


süslemek için yukarda gördüğünüz tülü kullandım..tuhafiyelerde metreyle satılıyor zaten muhakkak görmüşsünüzdür, hem de renk renk.. ince oldu için fotoğrafta gördüğünüz gibi ikiye bölüp, karşılıklı getirip birleştirdim, böylece daha geniş bir tül elde etmiş oldum..ortası da düz kalmasın diye inci işledim..daha sonra hazırladığım bu parçayı silikonla terliğin üstüne yapıştırdım..


terliğin orta kısmına ise; mavi kurdeleyi hediye paketinin üstüne süs yapar gibi katladım..onlarında tam ortasına pembe büyük bi düğme diktim..sonra terliğin tam ortasına hazırladığım süs yapıştırdım..

işte bu kadar :D:D bence sizde denemelisiniz, gerçekten ilgi odağı oluyorsunuz ;))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...