20 Şubat 2012 Pazartesi

leopar tırnaklar

leopar deseni sevmem diyenlere inanmam hiç ! :) bence leopar ayrıntılar da gizli olduğunda gayette başarılıdır, çokta beğeni alır :) bende bu nedenle leopar desenini daha çok aksesuarlar da kullanılmasından yanayım, e ojede artık bizim aksesuarımız olduğuna göre..uygulamaya geçtim hemen :D:D

bugün 3 farklı renkte leopar deseni denedim..tabi hepsini bugün denemedim, biriktirip öyle paylaşıyorum:)


bunlar iddaadan biraz daha uzak olanlar, fiyonklar ön planda:)


tabanda flormar 300 yani kireç beyazı oje var üzerine ise flormar supershıne serisinin 10 numarası ile leopar baskı yaptım..onun üstüne ise siyah baskı ojesi ile fiyonk yaptım.. çokta güzel oldu :D


diğer bi manikürümde daha soft renkler kullandım; flormar 413 ve siyah baskı ojesiyle..Aşağıda gördüğünüz gibi..tek fotoğraf koydum belli oluyor diye.. ;)


Son olarak leoparlarımı senenin modası neon renklerle süsledim..aslında daha önce internette görmüştüm bunu, bende kendime uyguladım :D


bana kalırsa yazın özellikle favori olabilecek bir manikür :)


tabanda yine flormar 300 numarayı kullandım üzerinede siyah baskı ojesiyle leopar deseni yaptım..leopar  deseninin üstüne ise flormar nail art serisinin 2-5-8 numaralı ojeleriyle noktalar koydum..


işte böylee...bugunlük leopar serüvenimizin sonuna gelmiş buluyoruzzz...... :: ))))))))))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...