14 Şubat 2012 Salı

happy valentines day =)))

özel günlerin en sevdiğim yani süslemeler..yılbaşını hiçbir şeye değişmem tabi ama sevgililer günüde fena değildi...bende bugünün süslemelerini tabisi tırnaklarıma yansıttımm=))


malumunuz temamız kalpler ve kırmızı....bugün disklerimi kullanmadan bir şeyler yapmaya karar verdim, böylece hepinize daha iyi hitap ettiğimi düşünüyorum..ve farklılık olarak gecen bijuteri de görüp aldığım aşağıda da gördüğünüz minicik minicik boncuklarımı kullandım..

dediğim gibi ben kavanozun içindeki boncukları kullandım ama eğer siz bundan bulamazsanız sim kullanabilirsiniz..bu arada benim aldığım yeri de paylaşabilirim sizlerle...

ilk olarak klasik french yaptıktan sonra, beyaz çizginin altına birde kırmızı bir çizgi çekiyoruz yukarda gördüğümüz gibi:) bu boncukların yapışmanı için bir nevi yapıştırıcı görevini görüyor..kırmızı ojeyi de sürdükten sonra üzerine boncukları döküyoruz..kalp de aynı şekilde yapıldı..yine ojeyle kalp yaptıktan sonra üzerine boncukları döküyoruz..üzerine parlatıcı damlatınca sağlamlık artıyor..damlatınca diyorum çünkü normal bi şekilde sürünce boncukların rengi atıyor,benimki attı yani=) bazı fotolarda belli oluyor hatta..
işte buda son hali..




ben genel olarak sadelikten yana olduğum için sadece kalbi kullanmakla yetindim, bide ince şeritler halinde yaptığım boncukların dayanıklılığı kalbe göre az..diğer hazırlıklarınızı tamamladıktan sonra yapmanızı tavsiye ederim=))



benden bugünlük bu kadar...sevgi günümüz kutlu ve mutlu olsun=)))))))))))))))))))))))))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...