29 Şubat 2012 Çarşamba

meyve kokulu oje..

şaka değil, gerçekten rimmelin ojeleri meyve kokuyo..


Yalnız sizde benim gibi şişeden koklamaya kalkarsanız kokusunu alamayabilirsiniz:D:D sürüp biraz bekleyin, yani kuruyunca koku açığa çıkıyo diebilirim..en önemliside hemen uçmuyo koku kalıcı..;)


biçok rengi var ojenin ben gördüğünüz gibi sarı olanını seçtim..çok tatlı bi rengi var, bebek sarısı diye tarif edebiliriz..tek sorun oje yeteri kadar opak değil..fotoğrafta gördüğünüz seviyeye gelmek için 4 kat sürdüm ben..buarda benim kullandığım oje limon kokuyo..pembesini denedim oda çilek kokulu....



tabi baskı yapmadan duramadım..:D flormarın yeni çıkardığı neon serisinden mor olan ojeyi kullandım..baskı ojelerinde olduğu kadar iyi sonuç vermese de tabanı sarı olduğu için fenada sayılmaz :D:D


serçe parmağımda da flormarın çıkardığı taşlardan kullandım buarada..sonuç gördüğünüz gibi :D rimmelin ojelerini sizde denemek isterseniz watsonslarda bulabilirsiniz..başka biyerde satılıyormu bilmiorum..fiyatlarına gelince; büyük boy olanları 5.99, küçük boy olanları 4.99..


son olarak baskıyı yapımını sürekli anlatıcam anlatıcam diorum bi kısmet olmadı..daha dogrusu daha öncede dediğim gibi bi kargom var onun gelmesini bekliyorum..gelir gelmez işin sırları sizlerle:D:D

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...