28 Şubat 2012 Salı

oy pembeli pembelii..

her bayanın bi noktada vazgeçemediği renktir pembe! başka renkle yola çıkılır sonunda pembeye dönüş olur kesin, çünkü pembe renklerin en minnoşudurrr..:D bende yine kendime fikir verme görevini üstlenip ev dekorasyonuyla ilgli hemde pembeli bikaç bişey paylaşmak istedim :))


heralde bu koltuklardan herhangi birini kullanıyo olsaydım; arka planları daha sakin tutardım die düşünüyorum..ama koltuklar gerçektende çok tatlılarr...


modern döşenmiş mutfaklardan daha çok yazlık evler gibi salaş evler için çok uygun olucağını düşünüyorum bu masanın, daha doğrusu sandalyelerin..ya da büyük bi bahçede, baharın habercisi olarak kullanılabilirler:D


ben bu güzelliğin lavabo olamıcak kadar güzel olduğunu düşünüyorum:D ben olsam bunu yatak odasında makyaj masası olarak kullanırdım..ya da evin girişinde dresuar görevini verirdim kendisine ! :)


soldaki yatak odasına bittim diyebilirim :D hem duvar rengi hem yatak rengi hem yatak örtüsü hepsi birbirinden güzel :D sağdaki yatak odasın da ise daha farklı renklerinde kullanılabilmesine olanak verilmiş, bu yüzden tercih edilebilir. bana duvarlar biraz koyu geldi ama..tercih sizin :D


son olarak bu askılığa bayıldım! evinizde de kolayca uygulayabilirsiniz derim ben ;)



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...