22 Şubat 2012 Çarşamba

gecemiz aydınlansın :)

dekorasyonun vazgeçilmezleri arasında kesinlikle avizeler, abajurlar, mumlar kısacası aydınlanmamıza yarayan her obje önemli yer tutuyor... ve gerçekten de çok değişik, odanızın havasını birden değiştirebilecek hatta evde yapabileceğimiz tasarımlar var:D
ben derimki avizelerden incelemeye başlayalım, bakalım neler varmışş....


şuan hangisini en çok beğendim kara veremiyorum :)) turkuaz olan da çok güzel, gemili olan da, kırmızı olanda...insan hepsine birden sahip olmak istemiyo değil yani :D


evinizde romaantik bi köşe olsun istiyorsanız vazgeçilmeziniz tabiki mumlar olmalı.. gördüğünüz gibi aslında basit tasarımlar fakat bir okadar da şık. Evde kendimizde yapabilirz diye düşünüorum, hatta ben denicem paylaşırım sizlede :D herhangi bir kadeh, kavanoz, cam bir kabın içine çakıl taşları, denizden topladığımız taşlar hatta deniz kabuklarını koyup dışına bi fiyonk içine bir mum; okadar :)



abajurler..yatak odasının vazgeçilmesi olması lazım bence..sizde evinizdeki eski abajurlerinizi yeniliyebilirsiniz..yukarda gördüğünüz gibi üzerine çiçekler yapıştırabilirsiniz, hatta çiçekleri kendiniz bile yapabilirsiniz :D yok ben uğraşamam derseniz düğmeleri deneyin ;) abajurunuz daha mistik bi havada olsun istiyorsanız sol alt köşede gördüğünüz gibi, dışardan topladığız ağaç dallarını birleştirip abajurunuzun ayağına bağlayabilirsiniz..bn olsam onları renkli bir iple bağlardım kesin =)))))


bana kalırsa evin iç dekorasyonu kadar dış dekorasyonu da önemli..ağaçlara asılmış fenerler gerçek de çok hoş, sölicek söz yok :D merdivenin kenarına sıralanmış çaydanlık saksılarda çok hoş gözükmüyor mu ??
hemde kendimiz kolayca yapabiliriz, hepimizin evinde kesin eskiden kalma porselen çaydanlıklar, kupalar vardır :) merdiveniniz yoksa bile evinizin giriş kısmını bu şirin saksılarla süsleyebilirsiniz...

ohhh..geceden ziyade içimiz aydınlandı derim, nedersiniz ? =)))))))))))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...