12 Şubat 2012 Pazar

çiçekler açtıı..

kireç beyazı ojeyi kullanmayalı yıllar yıllar olmuştur herhalde..tabi french hariç..çünkü bana göre kireç beyazının yanı rakı beyazdır, ayrılmaz ikilide diyebiliriz...:) bugün bi farklılık yapmak istedim daha doğrusu tırnaklarımda çiçek esintileri olsun istedim bunun içinde taban ojesi olarak kireç beyazını kullandım..
Bakalım bakalım nasıl olmuş..=))))




Deminde dediğim gibi tabanda kireç beyazı oje kullandım.. Üzerine ise matlaştırıcı oje sürdüm..itiraf etmeliyim ki üstüne baskı yapmadan öncede güzel duruyordu..çünkü matlaştırıcı oje, beyaz ojenin o çiğ görüntüsünü aldı, oturaklı bi oje yaptı=))

desenleri yapmak içinse gördüğünüz gibi flormarın ojelerini kullandım..tanıştırayım nail art serisinden 05 numara pembe ve supershıne serisinden 50 numara yeşil=)


fotoğraf fazla parlamış ondan belirginleştirmek için biraz kararttım ama anlaşılıyor diye düşünüyor ve sevgilerimi sunuyorum=)))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...