3 Temmuz 2012 Salı

yeni tasarımımız

Eski takipçilerim hemen farkedecektir, blogumuzun tasarımını değiştirdik. Daha sade, daha ferah bir stil oluşturduk bu sefer.
Bana bu aşamada kübra hanım yardımcı oldu saolsun :) sürekli öyle mi yapsak böylemi yapsak diye fikir değiştirmeme rağmen büyük bir sabırla yanımda oldu..
Siz de kendi blogunuzda veya web sitenizde böyle bir değişiklik yapmak isterseniz gönül rahatlığıyla http://bellabloggerdesign.blogspot.com/ adresine tıklayıp, kübra hanımdan yardım alabilirsiniz.. :))
Ellerine sağlık canım!

yeni tasarımlar, yeni fikirlere ışık tutsun inşallah! ;)

2 yorum:

  1. güle güle kullan canım yeni temanı bu aşamada bana yardım ettiğin içinde esas ben teşekkür ederim değişiklik istersen her zaman yardımcın olurum öpüldün:)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...