25 Temmuz 2012 Çarşamba

kına mumları;

Düğün dernek ayrıntılarına kına mumlarıyla devam ediyoruz..:)


Herşeyde parmağım olması gerektiğinden :))) bunada el attım ve ablamın kına gecesi için bu mumlukları hazırladım :)








Kınanın adetidir; yukarıda gördüğünüz gibi karşılıklı sıraya geçilip mumlar tutulur, altından da gelin kızımız geçer :D Bu hazırladığım mumluklar da, tam olarakta bu amaç için kullanıldı..

İşin en güzel tarafıda damlama derdi olmaması..
Her gören bayıldı diyebilirim..
Sizin ve ya bi yakınınızın, yakında kına gecesi varsa, sizler içinde bu kına mumlarından hazırlayabilirim..
Bana facebook, twitter ve ya e-mail yoluyla ulaşabilirsiniz..
Hepinize iyi günler ;)

4 yorum:

  1. çok şık olmuş ellerine sağlık:)

    YanıtlaSil
  2. bu sabah 10 marifetten bloguna zıplarım çok CiCi bir blogla karşılaştım beğendim ve izlemeye aldım, her şey çok güzel, eline sağlık.. CiCi KaLL.. (^_^)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...