3 Temmuz 2012 Salı

ben bunları yerim !

Üzerinde cup cake deseni olan herşeyi kendime alıp kimseyle paylaşmayasım var! :D
ayy bu kadarmı tatlı olurlar ya..Bide eskiden öyle heryerde kullanmıyolardı cup cake desenlerini ama şimdilerde bulmak kolaylaştı çok şükür :D Hele bide english home bi cup cake koleksiyonu çıkarmışki tadından yenmez bir halde :D:D








Aslında bu koleksiyon çıkalı çok oldu ben sizinle paylaşmak için bekliyordum, bulduğum fotoğrafların yanında bide kendim de gidip fotoraf çekip eklicektim ama bir türlü gidemedim.. Bugünde bu iş için hazırladığım klasör çarptı gözüme, dedim artık olduğu kadar paylaşayım, sizde gidip kalan parçaları yakalayın :)


Bunlarda benim dekupajda kullanmak için aldığım peçetelerim ve hiç yanımdan ayırmadıım not defterim :D

cup cake sevdası sarsın 4, 1yanınızı! ;)

1 yorum:

  1. Bilgileriniz için teşekkür ederiz burun estetik

    ameliyat
    hizmetlerimiz için bizden bilgi alabilirsiniz

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...