13 Temmuz 2012 Cuma

aksesuar seçimine yardımcı :)

Aksesuara düşkün olan, sadece biz bayanlar değiliz heralde yani en azından eskidenmiş o :D
Artık erkekler de küpeden yüzüğe, tokadan kolyeye tüm aksesuarlarda varlar.
Ben de onlara diyorumki bu işi ortak bi noktada buluşturalım, abartmadan sakin sakin kullanalım :)
Benim gözüme güvenen beyler bi göz atın bakalım :)


Şimdi baştan bi anlaşalım, sevgili erkekler alyanstan başka yüzük kullanmanıza gerek yok bence :) Kullananlar kızmasınlar şimdi ama bunlar benim düşüncelerim baştada dediğim gibi :)


Küpeye gelince bence kullanmanız gereken tek model; tek taş küpeler.
Tek ve net!


Söz konusu kemerse; hermes marka kemerleri tek geçerim! her rengi ayrı ayrı güzel.
En güzelide hem takım elbiselerle, hem de spor kıyafetlerle rahat rahat kullanılabiliyorlar..


Gördüğünüz gibi ünlülerin tercihleride hermeslerden yana!


Yok illa ben farklı olucam, klasik şeylerden hoşlanmam diyorsanız, bunlarıda sizin için seçtim :D


Herşey bi yanada kim nederse desin bir erkeğin en vazgeçilmez aksesuarı saatleri olmalıdır! o yüzden bi gün bu konuya daha sonra uzun uzun değineceğim :D



Bilekliklerde ise komple deri yada deri ağırlıklı olanların kullanılması daha uygundur :D 


Vee kapanışı bu saatle yapmak istedim, çünkü ciddi anlamda ba-yıl-dım!

Umarım sizde benim seçtiklerime bayılırsınız ;)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...