11 Aralık 2012 Salı

pembe minnoşlarım :D

Geçen gün kahvaltı soframızı paylaşmıştım sizlerle..Bahar havası yaratan çiçeklerimiz de masamızın ortasındaki yerlerini almışlardı, işte bugün bu minnoş çiçekleri yani çiçek toplarını nasıl yaptıgımı anlatıcam sizlere..;)
 
 
Allahımmm nekadar da şirinler dimi ?:)
 
 
İşe vazoları hazırlamaktan başlarsak, evde böyle minik 3 adet vazo vardı, bir düğünden hatıra olarak alınmış..Bunlarla ne yapabilirim diye düşünürken böyle bişey çıktı ortaya, yapımı son derece basit..
Yukarıda gördüğünüz gibi vazoların içerisine biraz beyaz, dekoratif hatta akvaryum taşı koyarak başladm işe..

 
Daha sonra vazoların ağız kısımlarnı saman iple sarıp, minik bir fiyonk attım..
Sonrasında içerisine hazırlamış olduğum çiçek toplarını yerleştirdim. Çiçek toplarının nasıl yapıldığını hatırlamak isteyenler, tık tık!:D
 

Bu sefer çiçeklerin sapları, alttan gözükmesin diye kısacık kestim, ancak buda denge problemi yarattı, bu duruma çözümü ise vazoların ağız kısımlarını bıraz scak silikon sürüp, topları üstlerine yapıştırmakla buldum..

İşte bu kadar basit gerçekleşti herşeyyy :D
 

6 yorum:

  1. Çok şeker görünüyorlar. Bayıldım ben bunlara:)

    YanıtlaSil
  2. çok hoş çok güzel,emeğinize sağlık.

    YanıtlaSil
  3. Çok kibar olmuşlar hakikaten. Düğünlerde masalarda bulunan çiçek havası var :) İnsan kendini bir özel hisseder bunlarla :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :))) cok tesekkur ederimm, begenmenize cok sevindim.. Bu romantik havalari ile gercektende dugun masalarina cok yakisabilir :))

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...