10 Aralık 2012 Pazartesi

Çiçek topları ;)

 
Yaptığım kahve ağacını hatırlarsınız..Yine aynı metotla bu sefer çiçek ağacı yaptım :D

 
Hazır satılan yapma çiçeklerin, saplarını kestim. Top şeklindeki minik straforların etrafına bu çiçekleri sıcak silikon yardımıyla boşluk kalmıcak şekilde yapıştırdım..
Bu arada çiçekleri yapıştırmadan önce straforun üzerinde sapı takıcagınız yeri belirleyip, orayı delin ve o kısma çiçek yapıştırmayın :D
 
 
Çiçek toplarının sabit durması için, kovanın içerisini straforla doldurdum ve saplarını taktığım çiçekleri straforların içine yerleştirdim..
 
 
Straforlar gözükmesin diye, üzerlerini taş ile kapattım.. Ancak taşlar düşmesin diye ufak bi hile yaptım ;) Dekupaj tutkalını biliyorsunuz, kurudukça şeffalaşan bi tutkal çeşidi..
Ne mi yaptım? Straforun üzerine biraz tutkal döktüm üzerinede taşları attım..Hem doğal görüntü kaybolmamış oldu hemde, taşların dökülme olasılığı ortadan kalktı ;)

 
Bu güzel dekoratif ağaçlar şuan ;yakında yapmayı planladığım çekilişde, sizlerden birine göndereceğim hediye paketinin içinde :D
Çok yakında bekleyiinnn!
Çekiliş için tık tık! :)
 
Yeni hafta hepimize mutluluk ve huzur versin, tüm dilekleriniz kabul olsun!;)

6 yorum:

  1. ayy bunlar ne şeker olmuşlar böyle :) bayıldımmm ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  2. Nur cum bende yapcam bana ne :)) çook güzel olmuşşşş ellerine sağlıkkk

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :))) tesekkur ederim cnm bnm, sende vakit kaybetmeden kesin yap vallahi;)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...