11 Aralık 2012 Salı

Deniz'in kurabiyeleri ;) -Marin Kids!

Çok sevdiğim arkadaşım Deniz'in, dükkan açılışı için hazırladığım kurabiye ve muffinler..Dükkan marinada olunca, e adıda "marin kids" olunca, kurabiyelerin konsepti marin oldu..Muffinleri ise farklı olsun diye; en reklisinden bebek- çocuk konsepti olarak çalıştım, sonuçta bebek mağazası;)
 
 


 
 


Bu yukarıda gördükleriniz ise yine bizim hazırladığımız ufak aperatifler..
 
 
Buda dükkandan, açılış sabahı çekilmiş bir kare..Marin kids artık Pendik marinada! Her türlü bebek çocuk  ürünlerini bulabileceğiniz bu mağaza göz atmadan alışveriş yapmayın! ;)

4 yorum:

  1. çok güzel gözüküyolar, ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  2. çok şirin olmuşlar bloğuma bıraktığınız yoruma cevap verdim umarım yararlı olmuştur :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. super olduu:)) cok tesekkur ederim, ben daha once o siteye baktim aslinda ama hic okadar kucuk olabilecgi aklima gelmemisti, cok sevindim :)) tekrar tesekkur ederim ;)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...