31 Ağustos 2012 Cuma

zincir toka;

 
Bu ayın başında hatırlarsınanız at kuyruğu tokası paylaşmıştım sizinle ( saçına güvenen bi göz atsın buna :) ) Ama genel olarak aldığım tepki "bu tokaya saç lazım" oldu. Bende kısa saçlı okuyucularımı düşünerekten yaptığım diğer tokayı paylaşmak istedim..Sonuçta herşey sizin için :)
 
 
Zincir tanıdık gelmiştir heralde, diğer tokayıda aynı model zincirle yapmıştım, zaten hatırlarsanız bu zincirler eskiden bi kolyenin parçalarıydı :)))
 
 
Yapımı çok kolay aslında, kullanıcak kişinin kafa ölçilerine göre üç parça zinciri birleştiriyorsunuz. Buarada önemli olan; ortadaki zincirin hangisi olduğunu kaybetmemek. Çünkü ortalama olarak hepsinin boyu eşit gibi..O yüzden takmayacağınız zamanlar da en ortadaki zincire belirleyici bişey koyun :D Hayır bana n' oluyorsa, uyarmak geldi içimden :D
 
 
Eğer birine hediye amaçlı bu tokadan yapmak isterseniz ve ölçüleri bilmiyorsanız klipsli de yapabilirsiniz diye düşünüyorum ;)
Artık tokalarım hepinize hitap ediyormuu ??? :D

1 yorum:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...