14 Ağustos 2012 Salı

stil önerilerim

Hangimizin yarın ne giysek derdi yok ki?
Tüm kızların hatta bence erkeklerin genel derdi olmuş bu durum ;)
Bizde düşündük bu konuda neden size yardımcı olmayalım ve bunada el attık!
Biz dediğim ablam ve ben. Çünkü bu kısmında ablam bana yardımcı olucak diye umut ediyorum. Mesela bugünkü öneriler ondan, devamınıda bekliyoruz tabisi ;)
Uzun lafın kısası; planlarım arasında ara sıra bu şekilde kombinler hazırlamak ve sizle paylaşmak var..Hatta erkekler içinde hazırlayabilirim, neden olmasın :D Biraz da olsa işinizi kolaylaştırabilirim diye düşünüyorum, hemde bu şekilde modayı az çok takip edebiliriz :)


Bu gün 3 farklı kombin var elimizde..Hazırlanan bu kombinleri yaşam tarzınıza uygun bi şekilde değişiklikler yapabilir ve kullanım yerlerini kendiniz belirleyebilirsiniz..
Yazın vazgeçilmezleri büyük şapkalar, ben kendime yakıştırmadığım için pek kullanmam ama çok hoşuma gidiyor, eğer siz kendinizi şapkayla rahat hissediyorsanız, kesin kullanın ;)
Bu arada bi çoğunuz bilekliğe bayılcaksınız eminim, cidden bende bayıldım!


Önümüz bayram, hala "bayramda ne giycem" diye düşünenler, "aah nerde o eski bayramlar, kıyafetlerimizi alır başucumuza dizer sabah olsun diye beklerdik" diyenler.. İşte tamda sizi bu eski günlere götürecek kırmızı elbiseniz, şirin babetleriniz, abartısız takılarınız; hepsi burada! :)



Kuru kafalı aksesuarlar bu sene çok fazla ön planda, sizinde dikkatinizi çekmiştir kesin.. Peki böyle şık bi kombinle bileştirmeye nedersiniz??
Tezatlık bazen iyidir ;)


Benim favorim bu! Beyaz bi tişörtünüz olsun; sırtınız yere gelmez, ben size diyim :) Herşeyle kombin edebilirsiniz; kumaş pantolondan, yırtık pırtık bi şorta kadar herşeyle kullanabilirisiniz. Hafif bol beyaz bi tişörtün, serseri tavrını açığa çıkarmak için de buradaki gibi stilettolar ve kırmızı ruj kesinlikle doğru tercih;)

Bu günlük bukadar!
Sizi seviyorummm!;)

"Amaç insanları değiştirmek değil, kim olduklarını kıyafetlerle anlatma fırsatı vermek"
Dries Van Noten


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...