16 Ağustos 2012 Perşembe

Deniz'in doğum günü pastası :)


Şeker hamuruyla bişeyler yapmayı hem seviyorum hem sevmiyorum galiba:) Sevmiyorum çünkü; yaparken sürekli kendimle inatlaşıyorum istediğim gibi olmuyo falan, sıkıntı yani.. Ama bi yandan da çok seviyorum çünkü; sonuç başta ben olmak üzere gören herkesi çok mutlu ediyor..;)
Allahhııımm çok büyük bi çelişki içindeyimmm.. :))))))


Sonuçta sevdiğim insanları mutlu etmeyi seven bi insan olarak, arkadaşıma şeker hamuru kaplı deniz kızı pastası yaptım! Gerçi benim deniz kızımın arkadaşımla pek alakası yok yani benimki biraz şişko oldu. Gerçi anneme göre, aslında zayıfmışta pastanın üstüne oturunca öyle olmuş. O da bi bakış açısı tabi :)))


Pandispanya ve krema tariflerini tek tek yazmıyorum, bunun için bu bilgilere ulaştığım sayfalara yönlendiriyorum sizi.. Pandispanya için tık tık! Krema için tık tık!


Pastanızın içine koyacağınız şeyler ise size kalmış. Muz, çilek, böğürtlen vb meyveler koyabilirsiniz, Fındık, fıstık, ceviz koyabilirsiniz, kahve aromalı bi pasta yapabilirsiniz..Bu aşamada tüm tercihler size ait ;)


Aslında süsleme aşamasını adım adım çekmek istiyordum ama o iş öyle olmuyormuş onu anladım:) Çünkü şeker hamuruyla çalışırken biraz hızlı olmanız lazım, ortamın çok sıcak olmaması lazım..Bide elleriniz şekerden yapış yapış oluyor..Elini yıka fotoğraf çek sonra tekrar yıka yapmaya devam et falan, zor bi iş :)
Ama sonuçta bakarak nasıl yaptığımı çıkarabilirsiniz diye düşünüyorum..
Ufak ayrıntıları verecek olursam,tüm yapıştırma işlemleri için su kullandım..Yaptığım objenin dik durması için hamurun içine kürdanlar yerleştirip pastaya batırdım, çok işe yarıyor. Deniz kızının gözlerini dudaklarını yapmak için ise gıda kalemi kullandım.. 


Sonuçta hafif tombiş, deniz kızı pastam hazır oldu..
Doğum günün tekrar kutlu olsun Deniz'im ;)

2 yorum:

  1. Deniz kızı gibi bir pasta:)) ellerine sağlık canım

    YanıtlaSil
  2. eveet, çok saol canım :D

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...