9 Haziran 2012 Cumartesi

telefon kabı yaptım!

ara ara ara! bir türlü istediğim gibi bi telefon kabı bulamadım, sonunda onuda kendim yaptım, hemde 5 dakikamı bile almadı diyebilirim...


Sonuç işte böyle oldu..Nasıl mı yaptım?
 Buyrun okuyun..:)


Telefonuma uygun beyaz renkte bir kap aldım ve daha sonra bu kabı english homedan çoookkk severek aldığım peçetelerle birleştirdim! Birleşim işlemi sizinde tahmin edeceğiniz gibi dekupaja gerçekleşti ;)


İlk önce peçetelerimen istediğim şekilleri kestim daha sonra, 3 kat olan peçetenin alttaki iki katını çıkardım. Aldığım telefon kabına dekupaj tutkalını sürdükten sonra üzerine cup cakelerimi yapıştırdım ve üzerine tekrar tutkal sürdüm..


Cup cakeler arasında seçim yapmak zor olduğundan kalan bi kaç taneyide gördüğünüz gibi kabın iç kısmına yapıştırdım..Tutkal kuruduktan sonrada sprey vernikle, vernikledim..


Sonunda istediğim gibi bir kaba sahibim artık! Sizde bu şekilde çeşit çeşit kaplar yapabilirsiniz kendinize, herşeyide hazır alıcaz die bir şey yok! ;))

Hepinize iyi haftasonları!;)


5 yorum:

  1. el emeği olmasının yanında çok da şeker görünüyor, muhteşem olmuş!

    YanıtlaSil
  2. Çok teşekkür ederimmm!:)

    YanıtlaSil
  3. Elinize sağlık, bende çok beğendim ama bir şey merak ediyorum. Daha önce hiç peçete dekupaj yapılmış bir nesne görmediğim için merak ediyorum. Sürekli el sürülecek bir telefon kabında bile dayanıklı olacak bir teknik mi bu? Benim de ilgimi çekiyor bu uygulamalar, denemek istiyorum ama henüz daha araştırma aşamasındayım. Teşekkür ederim şimdiden.

    YanıtlaSil
  4. cnm açıkcası yenı yapıp kullanmaya başladıgım ıcın suan ole bı sorunla karsılasmadım ama soyle dusunuyorum eğer dediğin gibi deforme olursa bi zaman sonra yenısını yaparım :)))))))

    YanıtlaSil
  5. ayrıntılı anlatan siteler varmı bu dekupaj tekniğini ?

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...