14 Haziran 2012 Perşembe

mini fotoğraf sergisi :)

Yaz saati uygulaması başladı başlayalı güne yetişemez oldum..halbuki günler uzadı ama bn bi türlü saati ayarlıyamıyorum, bişiler paylaşmak gece yarısına denk geliyor hep o zamanda istediğim fotoğraflar çekilmiş olmuyor falan..:) Bide bizim düğün telaşı başladı gün içinde hep bi koşuşturmaca..Bu arada düğün içinde kafamda planladığım ufak ayrıntılar var, onlarıda paylaşıcam sırasıyla ;) diyeceğim o ki; anca bilgisayar başına oturuyorum..


Bugünde böyle minik bir fotoğraf sergisi hazırladım, onu paylaşıcam sizinle..Aslında amaç serginin askı kısmını paylaşmak...:)
Hemen nasıl yaptığımı anlatıyorum...


İşe tahta mandal alıp krem rengine boyamakla başladım..Tahta mandal kullanmamın amacı kolay boyanması buarada, boyamamın amacı ise renk tonunun daha güzel olması :)


Daha sonra hava ile sertleşen ve model hamuru olarak geçen hamurdan minik minik kalpler kestim. Kuruduktan sonra ise pembe renge boyadım..Model hamuru yerine polimer kil yani fırında sertleşen hamurda kullanabilirsiniz..


Kalpler ve mandalları birleştirme işlemini sıcak silikonlar gerçekleşti..


Kalpleri yapıştırdıktan sonra mandalların üzerine toplu iğne arkası ile puantiyeler yaptım.İşin en sıkıcı kısmı buydu sanırım :) Çünkü ben, kırk tane kadar mandal boyadım hepsinin önüne arkasına puantiye yapmak sıkıcı dakikalar yaratabildi, zaten yakından çekilmiş fotoğraflarda görceksiniz bazı puantiyeler birazcık yamuk :) Bide puantiyeleri yeşil renkle yaptım..


Buarada bir çoğunuz sergide kullandığım fotoğtaflara bayılcaksınız, siz sormadan ben söyleyeyim hepsini ikeadan aldım :)


Ben aslında bu askıları başka biyerde kullanmak için yaptım ama sizinde paylaşmak adına hemen evde biyerlere yerleştirdim. Umarım beğenmişsinizdir...

Hepinize kucak dolusu sevgiler, unutmayın sevgi içimizdeeeee ahahahaha :)

4 yorum:

  1. ÇOK CİCİ GÖRÜNMEKTELER .... :)

    YanıtlaSil
  2. Evinde kendi eserlerini sergilemekte çok güzel bir şey doğrusu mandallarına da bayıldım.Zaman konusuna gelince aynı dertten müzdaribim zaman bana yetmiyor,hastane den çıkıyorum planlar yapıyorum ve bilmiyorum ama hafta da 1 kez uygulayabiliyorum benim için verimsiz geçiyor eh şimdi deniz mevsimi de geldi herşey pas gelsin tatil :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende o kadar çok plan yapıyorumki ama dediğin gibi uygulama konusuna gelince hepsi bi kenarda kalıyor, gun yetmiyor valla :D
      Teşekkür ederim buarada ;)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...