11 Haziran 2012 Pazartesi

sallanan attan yüzük olur mu ??

Ben yaptımmmm...
Hemde çok kolay oldu. Polimer kilden kurabiye kesme kalıpları yardımıyla sallanan at figuru kestim..Bunun için ille kurabiye kabına gerek yok tabiki..istediğiniz şekli kağıda çizip kendinize kalıp çıkarabilirsiniz..

Hamurum fırında pişerken, bir dergiden birsürü manken kafası kestim..Buarada hamur 130 derecede yaklaşık 15-20 dakika kadar pişti..


Daha sonra kestiğim fotoğrafları humurun üzerine dekupaj tutkalı yardımıyla yapıştırdım, tutkal kuruduktan sonrada arkasına yüzük aparatını sıcak silikonla yapıştırdım..


Yüzüğüm hazır olduktan sonra 10marifet sitesinin yapmış olduğu sergiye yolladım..Buda onların çektiği bir fotoğraf..Ben yüzüğü yollamadan önce fotoğrafını çekmeyi unutmuşum da :)
Zaten bu yüzüğüde onlara hediye ettim, güle güle kullansınlar! ;)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...