20 Mayıs 2012 Pazar

1-2-3 & A-B-C :)



Şimdi bi düşünün bakalım, evde küçük bir çocuk var ve sebepsiz bir şekilde ağlama krizine girmiş :) Onu sakinleştirmek için kucağınıza alıp ilk olarak nereye götürürsünüz..?? Benim ilk aklıma gelen buzdolabıdır..Çünkü çocuklar; renklerdenmidir, şekillerindenmidir buzdolabı süslerine bayılırlar. Bu sahnede genelde bir süsün yere atılıp kırılmasıyla sonlanır, bende bundan yola çıkarak keçeden minik buzdolabı süsleri yaptım..Yapımı aşırı kolay.İhtiyacınız olanlar; bi parça keçe, esnek mıknatıs ve yapıştırcı tabi bide makas :D

 

Keçenin üzerine istediğiniz şekli çizip, kesiyoruz ve arkasına esnek mıknatıs yapıştırıyorsunuz. Ben harf ve rakam kestim, eğlenirken öğretsin diye düşündüm ;)))) Ama başta ikisinide aynı renk kestiğimi farkedince rakamların üzerine farklı renk keçe kesip, yapıştırdım..
Buarada esnek mıknatıstan kastım da, hani bu dükkanlarda falan buzdolabınıza yapıştırmanız için reklamlar verilir ya onlardan..Bunları kullanma amacım tabikide değerlendirme :D Eğer yapıcağınız şey çok ağar değilse, bu mıknatıslar işinizi görecektir..



Son olarakda, rakam ve harflerin üzerine birer de fiyonk yapıştırdım, süslü olsun die..:) Zaten fiyonk benim imzam gibi bişey oldu, elime dünyayı verseler onada bir fiyonk takarım diye düşünüyorumm :D

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...