21 Mayıs 2012 Pazartesi

elbise modeli..

Bilgisayarı karıştırırken daha önceden fotoğrafını çekip bir dosyanın içinde unuttuğum elbisemi fark ettim. Bunun üzerine hemen de sizinle paylaşmak istedim. Maksat model olsun :)


Bu elbiseyi en az 3-4 sene önce dışarıda diktirmiştim ama model bize aitti..
Kumaş kendinden desenli değil bu arada sizi yanıltmasın..İki farklı kumaş kullanıldı..Alt kısımda astar niyetine düz bir kumaş, üst kısımda ise kendiliğinden delikli bir kumaş..


Ön ve arka yakaları V şeklide geliyor. Beline de içindeki düz kumaştan kemer yaptırdık..


Kollar ise omuzdan dar bir şekilde başlayıp aşağı doğru bollaşıyor..

Ben yeni bir elbise istediğimde internette o kadar çok araştırıyorum ki beğendiğim tüm modelleri birleştirip, hayal gücümü zorlayıp bişeyler yapmaya çalışıyorum. Umarım benim bu paylaştığım elbiselerde sizin için fikir  oluşturuyordur..;)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...