20 Mayıs 2012 Pazar

cıvıl cıvıl bir bileklik!

Ben birşeye taktımmı takıyorum galibaa...Bi ara dekupaja takmıştım şimdi sıra bilekliklerde..Dün gece gözümden uyku akmasına karşın, aklıma gelen fikri hemen uygulamaya geçtim..


En sevmediğim şey de; aklıma gelen şeyi yapmak için gerekli malzemelerin o an yanımda olmaması...Dünde öyle oldu ihtiyacım olan bilekliği yapmak için zincirdi, kapatmaydı falan hiç biri yoktu evde..İmdadıma daha önceden aldığım düz bi hal hal koştu..Biraz kısaltınca bileklik oluverdi :) Olaya biraz da renk katınca tadından yenmez bir hal aldı =))


İlk önce zincirin içinden renkli bir ip geçirdim, çok mu lazım derseniz pek değil. Zincirin üstünü full kurdele ile kapladığımızdan ip çok gözükmüyor, ama ben yinede yaptım :) Buarada zincir yerine, geçen yaptığımızı gibi bir bileklik yapıp onuda kullanabilirsiniz..
Alttaki fotoğrafta gördüğünüz gibi ip, dantel, kurdele ne bulursanız zincire sık sık bağlıyorsunuz..



Bunlarda bilekliğimizin son hali..

Yeni bilkelik modelleriyle buluşmak üzere..;)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...