9 Haziran 2013 Pazar

Bi modacının hayal pastası!:)

İnsanların hayallerini gerçekleştirmenin verdiği mutluluğu anltakmak mümkün değil :) 
Sevgili Özlem'de yakın arkadaşı için bi süpriz hazırladı, bende ona yardımcı oldum diyelim :)
Belki tanıyanlarınız vardır modacı Burcu Kıral'ın, telefonunda bu pastanın bi benzeri fotoğrafı duruyormuş :) Özlem'de çaktırmadan bu fotoğrafı ele geçirip bana yolladı, sonuçta Burcu'nun hayalini el birliği ile gerçekleştirmiş olduk :))








    
            Burcu'ya yeni yaşı yeni mutluluklar getirsin inşallah, bir ömür boyu ailesi ve sevdikleriyle                                             mutluluklar dilerim :)
Sevgilerle..
Miraçe.


4 yorum:

  1. muhteşem olmuş, ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  2. mükemmel blogunuza bayıldım saatlerdir inceliyorum.daha çok yeniyim ama beni izlerseniz sevinirim http://yusufumla.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çooook teşekkür ederimmm :) hemen bende takibe alıyorum ;)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...