3 Nisan 2013 Çarşamba

Metehan'ın doğum günü lezzetleri ve süslemeleri :D

Dünyalar tatlısı Metehan için, genel anlamda araba konseptli bir doğum günü hazırladık..



"Metehan 1 yaşında" yazılı bannerı, Ravza'nın isteği üzerine olabildiğince sade hazırlamaya çalıştım.Hatta öyle ki, daha sade bi görüntü oluşturması açısından tüm bağlama işlemlerini saman iple yaptım :D



Metehan'ın yıllar sonra okuması için, mini dilek kartları hazırladık ve bunları ağaç dalları üzerine yerleştirdik..Böylece hem güzel bi görüntü elde ettik, hemde Metehan'a, onu sevenlerden süper bir hatıra oldu.. Bunu kesinlikle sizde yapmalısınız :D


Doğum gününe gelen misafirlere, hatıra olarak verilmek üzere mahnetler hazırlandı.. Bunları ben hazırlamadım gerçi ama, fikir oluşturması açısından sizinle paylaşmak istedim :D



Aydan aya bebişlerin büyümesini gösteren bu duvar süsü, bence zamanın ne çabuk geçtiğinin göstergesi :)


Organizasyon masalarının en şirin, en olmazsa olmazı şeker dolu kavanozlar olmalı :D




Pastayı, Metehan'ın hemen hemen sevdiği tüm hayvanları ve arabaları bir arada kullanarak süsledim..Süsler arasında beni en çok güldüren karga oldu :D Şeker hamurundan karganın patentini alıcam :D:D:D




Cupcake ve kurabiyeler de ise yine arabaları tercih ettim..1 şeklindeki kurabiyelere ise isim yazdım..

Böylece bi doğum gününün daha sonuna gelmiş olduk, umarım sizde beğenmişsinizdir..
Sipariş vermek isterseniz, bana hemen ulaşın..;)
Bu arada yeni sayfama bekliyorummmm :D
Sevgilerle..
Miraçe

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...