6 Şubat 2013 Çarşamba

yıl dönümü kurabiyeleri..

Hep söylüyorum ki artık özel günleriniz de, sevdiğiniz kişiyi farklı ve ona özel olan hediyelerle mutlu edebilirsiniz.. Ona olan duygularınızı bırakın şeker hamuru anlatsın ;)


Bu güzellikleri beğenmeyecek, görünce mutlu olmayacak birini tanımıyorum, bana güvenebilirsiniz :) 
Sevgili Banu ile ne yapabiliriz nasıl olur derken, kendisine eşiyle birlikte geçirdiği her seneyi anlatan kurabiye yapmayı teklif ettim..Oda kabul edince, hem mutlu günlerinden alıntı yapmış olduk, hemde eşinin zevklerine yer verdiğimiz bi kurabiye kutusu hazırlamış olduk ;)










Sizlerde bu ve ya buna benzer leziz kutular hazırlayıp, çevrenizdekileri mutlu etmek isterseniz sipariş verebilirsiniz. İletişim için ckmzmrc@gmail.com adresini kullanabilirsiniz..Geç kalmayın!;)

9 yorum:

  1. çok hoş bir fikir olmuş çeşit çeşit olması ayrıca hoşuma gitti..böyle bir kutunun fiyatı ne acaba merak ettim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. beğenmenize çok sevindim :) Fiyatlar için ckmzmrc@gmail.com adresine mail atarsanız çok sevinirim.. Bu arada tıpkı böyle kurabiye dolu bi kutu için blogumda çekiliş var, onada beklerim ;)

      Sil
  2. nefııss bısey olmus yaaa..ayyyy nasılda kıyıp yıyec ekler sımdı bunları:))

    YanıtlaSil
  3. ayrıca ben o cekılıse katıldım:))

    YanıtlaSil
  4. hey Allahım nasıl güzeller tablo gibi yemeye kıyılmaz valla ve fikirde şahane bravo size!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederimm, beğenmenize çok sevindim :D

      Sil
  5. hepsi şahane yemelik değil seyirlik bunlar..
    Takibe aldım mutlu bir hafta dilerim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) çok teşekkür ederimm, bende hemen takibe alıyorum :D

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...