7 Eylül 2012 Cuma

sandalet isteyen ??

Kendim için süslediğim terliklerim dolabı doldurunca artk yapmaktan vazgeçtim, en azından kendim için yapmaktan vazgeçtim ;)
Daha sonra bi kaç seri telik ve sandalet alıp süsleyip sizinle paylaşmak istedim.. Başta şunu söyleyeyim devamları yok, tüm modellerden birer tane var..O yüzden beğendiğiniz model umarım ayak numaranıza uyar :D Bugün yaptığım sandaletleri paylaşıcam, daha sonra ki günlerde de terlikleri koyucam bloga..Bakın bakalım beğendiğiniz modeller olacak mı ?;)
 
 
"37 numara"
 
 
"37 numara"
 
 
"40 numara"
 
 
"38 numara"
 
 
"38 numara"
 
 
"39 numara"
 
 Sandaletlerin fiyatları 25 milyon, kargo size ait. Benimle iletişime facebook, twitter veya ckmzmrc@gmail.com adresimden geçebilirsiniz ;))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...