6 Nisan 2012 Cuma

muffinler piştii :D


Malzemeler :
Lacivert oje
3 farklı tonda pembe oje
Sarı oje
Beyaz oje
Dotting tools
Minik minik yapıştırmalık kalpler
:)

Yapışılış : Yapımı aşama aşama fotoğraflarla anlatıyorum..

 




Lacivert veya herhangi düz koyu bi rengi taban rengi olarak sürüyoruz :D








Koyu pembe ojeyle pastanın kaplarını yapıyoruz..Tabi dotting tool yardımıyla..Çok düzgün olucak diye uğraşmayın, hiç önemli değil..




Daha sonra açık pembe ojeyle kaplara çizgiler çizioruz uzunlu, kısalı..








Kaplarımızın üstüne beyaz oje yardımıyla krema sıkılmış görüntüsü veriyoruz, şekiller yine çok önemli değil, hepsi eşit olucak diye bişey yok :)


Kremamızıda yaptıktan sonra üzerine sarı ve pembe renklerde minik minik noktalar koyuyoruz. Son olarak da üzerine minik kalplerden yapıştırıyoruz. Ben kalpleri flormardan almıştım, yanda gördüğünüz gibi içinde çeşit çeşit süsler var, rastlamışsınızdır kesin..



Süsleme işlemi bittikten sonra; oda sıcaklığında 15 dak. bekletiyoruz..:)















muffinlerimiz hazır, afiyet olsun :D



Eğer dotting tools sahibi değilseniz, daha öncede dediğim gibi kürdanla veya benzeri bişeyle kendinize dotting tool yapabilirsiniz. Dotting tool neydi dersenizde, tıklayın :)


Eğer başka bişeyle uğraşmak istemezsenizde, ince uçlu ojeleri kullanabilirsiniz. Hemen hemen tüm oje markaları çıkardı bu ince uçlu ojeleri. Bende ilk muffinlerimi onlarla yapmıştım hatta Buse Terime yollamıştım, oda blog sayfasında paylaşmıştı..Görmek isterseniz, buyrun..

Hepinize iyi haftasonları güzel paylaşımlarla ;)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...