8 Mart 2012 Perşembe

hello kitty !!

küçüklüğümüzden bugüne kalan ve hala kullanabildiğimiz figür; hello kitty!! hala kullanabilrdiğimiz dedim çünkü barbieler, winksler kadar yaş gözetmiyo, ho hooo =))
bende bu kediciklerle tırnaklarımı ve terliklerimi süsledim..
ilk önce terliklerimiz gelsin bakalım:D


malesef yapım aşamasını sıfırdan cekemedim, çünkü yine daha önceden kabasını hazılamıştım yani blogtan önce:D ama çok zor bişey yok.. yapıştırma işlemi için yine sıcak silikon kullandım..


metreyle satılan dantellerimizi alıyoruz..kalınlığını istediğinz kadar ayarlıyabılırsınız..mesela benimki gördüğünüzün yarısı kadardı ben iki parçayı yan yana getirip birleştirdim. Daha sonra dantelin dümdüz durmasını istemediğimden geniş aralıklarla dantelden ipi geçirdim ve biraz çektirdim, sonuç olarak dantelim biraz toparlanmış oldu..


aslında ortasına istediğinz süsü koyabilirsiniz..benim elimde hello kitty figurleri vardı, yalnıs hatırlamıyorsam tokamdan çıkmıştı:) onları kullandım..sonuç yukarda gördüğünüz gibi:D buarda ben bütün işlemleri bitirip süsümün son halini oluşturup, sonra terliğe yapıştırıyorum, siz isterseniz tek tek de yapabilirsiniz...

şimdi gelelim ojelere=)


french yapmıştım dün..dayanamadım onuda süsledim:) terliklerimle uyumlu olduğu içinde ikisini birden paylaşmak istedim :)) frenchin üstüne siyah baskı ojesiyle hello kittyler yaptıktan sonra, pembe ojeyle minik kalpler yaptım..


böyle minnoş bişey çıktı işte ortaya...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...